לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות אצלכם בבית מלאו את הפרטים:

לפנות מקום בבית, בראש ובלב לעזור לאנשים לשחרר חפצים באהבה זאת שליחות.

לפנות מקום בבית, בראש ובלב  לעזור לאנשים לשחרר חפצים באהבה זאת שליחות.

חפצים, בגדים, רהיטים, ואפילו דברים קטנטנים שלמראית עין נראים כמו ניירת מקושקשת או אפילו לכלוך, יכולים להיות בעלי ערך סנטימנטלי כל כך גדול שלעולם לא נשקול בכלל לזרוק אותם. וזה לגיטימי, בעיקר כשמדובר בחפצים של אדם אהוב שכבר אינו בן החיים, או אפילו חפצים ששייכים לתקופה אחרת בחיים שמעלה זיכרונות טובים ומתוקים שקשה לשחרר. אנחנו יצורים רגשיים וחברתיים שמנכסים תכונות אנושיות לכל מה שמסביבנו. לרוב זה מקסים, וחשוב. אך לעתים יש צורך בשחרור חפצים כיוון שהנוכחות שלהם כבר לא חיובית, או בגלל שהעומס הנוצר משלל הדברים בבית גורר תחושות מועקה וכבדות.

להיפרד באהבה מהעבר, לסדר את העתיד

כשלקוחות מבקשים את שירותיי לארגון, סדר, ואפילו מעבר בית, יש גם מקום לבחון האם יש חפצים שניתן למיין ולשחרר הלאה, על מנת שאחרים יוכלו ליהנות מהם. ובעיקר — על מנת שהלקוח ובני ביתו יוכלו לשוב וליהנות מהמרחב בבית, מאוורר, משוחרר, נקי ומסודר.

בשירות המיון והשחרור אני מציעה גישה עדינה למיון החפצים בבית לקבוצות, ותומכת בתהליך קבלת ההחלטות לגבי מה מהם יישאר ומה מהם כדאי לשחרר. לעתים, היקשרות לחפצים הנה רגישת מאד, והשחרור קשה. במקרים כאלו אני מציעה כלים של תטא-הילינג, שעוזרים לאנשים להיפרד מחפצים באהבה, תוך כדי שמירת הזיכרונות המתוקים והמיוחדים שהם נוצרים בלבם — ולא בחפץ עצמו.

במידה ומדובר בחפצים של אדם אהוב שנפטר, אז הסדר והארגון מתבצע בצורה כזאת שלא נשאר חלל פיזי לחלוטין ריק, דבר שעלול להכאיב, אלא מקומות האחסון נראים יפים ומאורגנים בעוד שהחפצים עצמם  נתרמים לנזקקים. 

התשוקה הגדולה שלי היא להיכנס לחיים של אנשים ברגעים משמחים, אך גם ברגעים קשים, לתמוך בהם עם יחס מקצועי, חם ואישי, ולעזור להם להתאהב בבית — ובחיים שלהם — בשנית.

 

זוג מבוגר מסטכל על תמונה ומעלה זכרונות.

מחפשים להתחיל מההתחלה עם סדר בראש ובבית?  אשמח לעמוד לשירותכם באהבה והבנה.

Перейти к содержимому